Selasa, 23 Ogos 2011

KAD RAYA DARIPADA PM

Nurul Ashikin | 10:08 PTG |
Assalamualaikum wbt




Alkisahnya saya balik dari sekolah tadi saya belek2  surat yang melambak atas meja kopi ~ 


Antara banyak2 surat yang ada kat situ saya tertarik dengan 2 keping kad raya. Kad tu macam dah di koyak compomlah bukan kad raya saya..... lepas tgk nama rupanya untuk ayah









Saya curious nak tahu daripada siapa kad tersebut sampai 2 keping...jadi saya pun bukalah kad tersebut
















Uiks~ (OO)~ ada jata negara pulak


Takpa2 teruskan membelek










wah !!!!! makin curious... kat bawah kad  tu pulak ada tulis PEJABAT PERDANA MENTERI




ada gambar 2 PERDANA MENTERI MALAYSIA pulak ..sorang anak sorang pulak ayah...


last sekali ~ tengok page terakhir










WOW!!! kagum seketika (~ _<)..... kad raya ni dihantar oleh YAB Dato Mohd Najib tun Razak kepada ayah saya? 




siapa ayah? sampai dapat kad daripada PM




Tentu korang tertanya2 siapa ayah saya? tak tanyapun? 
ekekekek!!!

ayah saya ni menteri kabinetke? .....bukan...

pengarah mana2 kementerian?..... bukan jugak.... 

pegawai kerajaan? pun bukan






ABIS!!!! (O,O)


nihaaaa!!!! kecohlah saya nikan ahaksssss








ooohhhhh!!! AHAH! untuk penduduk FELDA daaaaa


heheheh saya sebenarnya anak peneroka... ayah pulak warga FELDA jadi tahun ni bertuahlah ayah dapat kad raya daripada PM .... 




ayah kata PM teringat kat kawan lama dia heheheheh yolah tu


apapun terima kasih DATO SRI....atas kad raya ni.. kami sekeluarga really appreciate......




nurul ashikin @ fullhouse story

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

1 ulasan:

Apesal.com