Selasa, 20 September 2011

RUMAH UNTUK DI JUAL


Saya adalah ejen hartanah yang dilantik untuk menjual lot lot rumah mewah di tepi pantai
                                                             Memamg cantik  nye rumah2 ni
                                                           

korang comfom puas hati


 Apa? nak tengok dulu?

k...k.... korang tengoklah ni gambar2 marveles nih...

Layan!!!!











 Amacam? ada berani?...... cantikkan..
scenary yang luar biasa...
lot rumah jangan cakap arrrr terbaek dari DUBAI... er er apa? DUBAI? hehehe

korang lepas ni jadi orang DUBAI lah ek.....wakakakkaka~


FRANKLY SPEAKINg memang cantik ehhh... itu baru rumah.. sekarang korang layan bangunan pencakar langitnya... bukan takat CAKAR LANGIT malah lepas awan ke berapa lapis pun x tahulah..........

 MEMANG DAHSATLAH DUBAI....

saya nak kasi tabik SPRING kat ORANG DUBAI  ~toink! toink! toink!~

wallla!!!!! pembangunan yang XTraordinARy!!!!!




2 ulasan:

Kak Long berkata...

cantiknye rumah

kpah k-poh berkata...

jauh nak beli..kalau dekat nak jugak 2 ke 3 bijik...hahhaaaa...