Jumaat, 25 November 2011

Tak Dapat tackle awek? Sedih tak?

Nurul Ashikin | 7:46 PG |
Assalamualaikum wbt.
~Ini adalah cerita yang saya jumpa dari FB.Kisahnya ringkas tetapi sangat berkesan kepada hati kita .Korang ada admire kat seseorang? Dia sangat hebat hingga korang gagal mendapatkan cintanya?...ehhh tak kisahlah...itu semua 'laroo'.....sebab tiada istilah couple atau bercinta dalam islam..Kalau suka pinang ja terus..kan~ BTW sila baca cerita ini...
Sahabat A: "Aku dengar, perempuan yang kau sangat cinta itu tak balas cinta engkau."
 
Sahabat B: "Ya."
Sahabat A: "Tapi kenapa aku tengok engkau tidak bersedih pun?"
Sahabat B: "Buat apa aku nak bersedih? Aku hanya kehilangan orang yang tidak cintakan aku. Tetapi dia kehilangan orang yang benar-benar mencintai dirinya."


CINTAILAH ALLAH SEBELUM MENCINTAI SESEORG~

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

1 ulasan:

Apesal.com