Khamis, 10 November 2011

Tanda Kertas sesi Oktober November

Nurul Ashikin | 11:34 PTG |

Assalamualaikum wbt.


Sejak 4hb/11 fokus saya asik pada kertas jawapan pelajar..... tapi sedikit kecewa dengan keputusan mereka...camno nak rait ni kalau x dak yang betul?

Ni lah punca cikgu dilanda stress
Semua Vocab tu dah ajar... berkali2... berbuih2 sabun keluar melalui mulut cikgu .....  Mengulang  mengajar sampai ABM aka alat bantu mengajar  lunyai........................


20% adalah kategori yang terlalu bergantung pada cikgu~ susah tul la~

The rest boleh berfikir sendiri macam ni~


Ha cenggini dapat lah cikgu bernapas menggunakan hidung....

Apapun cikgu tu sendiri nak kena muhasabah diri~ tambah baik teknik mengajar.... maklumlah ini tahun pertama KSSR dijalankan ... ada2 saja cacat cela sana sini pada cikgu tu sendiri

Doakan saya berjaya menempuh KSSR ini dengan jayanya ya kawan2~


Terima kasih kerana sudi membaca luahan hati saya ini ~ 

Wasalam, selamat malam

Nota kuku: ahhhh~ lega tul dah cita kat korang

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

3 ulasan:

Apesal.com