Isnin, 5 Disember 2011

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan JPA Bagi Tahun 2012

Assalamualaikum wbt.
Dengan rasa kasih sayang yang tak berbelah bagi.. dengan ini saya mengumumkan tarikh dapat gaji... ehehehehehe... suka tak? Bukan apa ini amanah daripada Jabatan Akauntan Negara....untuk tatapan semua kawan2.... chehhhhhhhhhhhh~ Lepas ni rajin2 kerja tau... jangan ngelat, amik mc , atau curi tulang ya~apa2 pun yang korang buat niatlah LILLAHITAALA..penting tu untuk mendapat keberkatan dan supaya zuriat kalian menjadi insan yang kamil... amin



Saya tompang dari nescaffe ais ....sekian wasalam

4 ulasan:

mama aini berkata...

wah2x,dah dpt penyata pembayaran gaji utk tahun 2012 !!! he2x....semuga bekerja dgn cemerlang !!..

~Nana BamBam~ berkata...

chayok2..harap sapa2 yang tengok penyata tuh dapat buat keje dengan lebih rajin lagi...huhhhu

Pondok Usang berkata...

skim baru nanti tak tau mcm mana kan kak..

Tanpa Nama berkata...

pandai2 la bajet yo.