Sabtu, 21 Januari 2012

Pertandingan Bola Jaring peringkat PKP Padang Besar (U)

Nurul Ashikin | 8:24 PG |
Assalamualaikum wbt .

kaifahalukum..... heyyyyy... hai kawan2... I am back setelah beberapa hari tidak update blog.... ~fuhh intro ala blogger popular tu... haishhhhh~ 

Kawan2 ku sekelian,,, izinkan saya untuk tulis sedikit jurnal... hermmm yalah kalau setakat nak simpan jurnal dalam PC alamat memang ~takla~.. so let me share w u hokayyyy...

 Tentu korang sibuk2 tanya kemanalah cik nurul a.k.a cikgu nurul ni menyorok ehhh~
(tanya ke? ^^)..ermmm tak tanya pun tak pa sob sob saya tetap nak buat sikit jurnal

pada 20 dan 21 Jan 2012... maknanya kelmarin dan harini saya bersama 2 lagi guru terlibat dalam pertandingan bola jaring... saya merangkap JURULETIH yang tak berapa pandai melatih sangat pun..sikit2 tu boleh lah... kita orang bawak pelajar2 seramai 10 orang untuk menyertai pertandingan ni.... phewwwww~.

Meh saya bagi sikit rumusan pasal pertandingan ni.... check it daud....- _-


Khamis - 19/1/12~ Pusingan kumpulan
  • Sr Islam II VS Sk Titi Tinggi ~ keputusan 1-1
  • Sr Islam II VS SK Rimba Emas~ keputusan 3-3
Jumaat 20/1/12
  • Sr Islam II VS Sk Lubuk Sireh (johan menunggu)~ keputusan 1-11
 
Lupa plak nak bg tau... pasukan sekolah saya naib johan kumpulan B... so kena jumpa johan kumpulan A...apa lagi  kena belasah habis anak2 murid saya... siannya...jom tengok gambar

Sesi warming up takut pancit ~(*_-)V


Senyum tetap senyum walaupun tewassssssehhh...



Bergambar ala2 MODEL bersama pelajar SK TITI TINGGI iaitu tuan rumah... sporting budak2 ni..... tak dak gaduh2 pun


Kedua2nya berkongsi tempat keTIGA




Ahah~ kalau mengkome nak tau nilah JOHAN BOLA JARING peringkat PKP PADANG BESAR (U), PERLIS...tuan blog ada jugak INTERFRAME ahakssss
Acara Terima SIJIL


OTai yang cool... ni kawan CIKGU NURUL sejak zaman sekolah... dialah guru SK LUBUK SIREH merangkap JURULATIH pasukan ... | Sempat jugaklah saya tanya beberapa tips untuk melatih pelajar... Thanks INA

Sebenarnya yang menyertai pertandingan ni adalah 6 pasukan.. Ini adalah hari yang ke-2 tinggallah 4 pasukan berentap.pemenang akan mewakili KAWASAN PKP PADANG BESAR ke peringkat Negeri. Btw pertandingan kali ni memang happening sbb para pelajar saya bermain dalam padang yang becak. Kiranya kesilapan gerak kaki memang sangat2 jelaslah

So itu saja untuk perkongsian... 

Sekian Terima Kasih



Comment With:
OR
The Choice is Yours!

1 ulasan:

Apesal.com