Isnin, 29 Julai 2013

Objek Dari Langit

Nurul Ashikin | 7:55 PTG |
Assalamualaikum wbt

Agak-agaknyalah dapat trending tak  Title kat atas tu? Sungguh misteri bunyinya kan.Terdapat unsur-unsur saspen sehinggakan semua makhluk asing yang bersembunyi kat Malaysia merasa bertanggung jawab atas kejadian tersebut hua hua hua


Cerita ni berlaku pada minggu sudah, Mungkin pada hari Rabu agaknya.Lepas Iftar adik datang bagitau kat saya yang cermin kereta retak.Saya bersoal jawab sekejap dengan adik "cermin mana?"... nak tahu dia jawab apa ? katanyaaaaaa ~ "ala cermin kereta depan,,, jeng jeng jeng ,Mahu biru sekejap muka saya... adalah dalam 5 minit...hewwwww.. terketaq-ketaq juga mendengar al kisah kejadian yang berlaku semasa mereka mencari juadah iftar di Pasar Ramadhan Pauh

Oh lupa cakap, Dia keluar dengan ayah,so ayahlah yang drive..... saya tak ikutpun.

Oooook Berbalik kisah saya ni.... Saya pun terus tanya "appa" ..... dia pun agak terkejut... memang dia ada dengar bunyi kuat jatuh atas kereta... tapi dia tak menyangka sampai boleh retak cermin kereta

Berkali-kali ayah bagitau dia tak sangka. saya cakap " alaaaa.... bukan sbb ayah pun...kalau orang lain yang memandupun akan jadi hal yang sama jugak".kesian ayah...... termenung sekejap

Saya dok telek2 harga tukaq cermin mungkin cecah RM1000.00.... haih seram mengingatkan duit yang nak melayang hummhhhhh  *-*

Ayah pun mula2 la survey harga kat kawan2 dia yg keja bengkel kereta... 

Kata ayah dalam RM300.00 saja.... fuhhhhh! lega... sikit

Tapikan.... ala dengan nak raya lagi.. 300.00 kira besar jugak kan...

Mohon jangan menangis ^_^

Setelah di forensik inilah hasilnya

Objek apakah? entahlah... mungkin batu atau mungkin jugak buah durian kot hew hew

BTW saya mohon pada ALLAH semuanya selamat... ada rezeki nanti dapatla saya salin cermin baru.Takpa lah inilah salah satu daripada ujian ALLAH

Redha dan senyum... hati akan rasa lebih lapang  ^_^


pstt:anak murid cakap tadi cikgu jangan marah2 nanti cepat lapar

Sekian dari cikgu Nurul yang tengah serabut ^_^

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

Tiada ulasan:

Apesal.com